Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας 17/12/2008 (3ο μέρος)

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, παρευρέθηκε με εντολή του προέδρου της όπως αναφέρθηκε, η διευθύντρια μελετών της εταιρίας "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.", η οποία έχει την ευθύνη κατασκευής του έργου "Παράκαμψη Θουρίου και Χειμωνίου" καθώς και της χάραξης νέας παράκαμψης και κόμβων εισόδου-εξόδου για τη Ν. Ορεστιάδα.
Ήταν οπωσδήποτε μια παρουσία κι ενημέρωση χαμηλών προσδοκιών και σίγουρα κατώτερη των περιστάσεων.
Προσωπικά πιστεύω ότι η εταιρία έπρεπε να εκπροσωπηθεί κι απ' τον πρόεδρο ή τον διευθύνοντα σύμβουλο. Τουλάχιστον λαμβάνοντας υπόψη τη φασαρία που έγινε σ' αυτή την πόλη. Είναι ηθικό ζήτημα και τίποτα άλλο. Τέλος πάντων!
Η διευθύντρια μελετών λοιπόν, παρουσίασε συνοπτικά τη νέα χάραξη που προτείνεται και διαβεβαίωσε ότι έχουν δεσμευτεί χρήματα για τις μελέτες, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν τέλος 2009. Η χρηματοδότηση έπεται κι αποτελεί άλλο κεφάλαιο διεκδίκησης.
Φαίνεται ότι το βήμα είναι θετικό.
Οφείλω να καταθέσω όμως την πρότασή μου για τη διαδικασία που πρέπει να τηρηθεί στην παρούσα πολιτική συγκυρία.
- Δεν πρέπει να αγνοηθεί η άποψη και η πρόταση της τοπικής κοινωνίας, στα επίπεδα που αυτή είναι ενεργή. Με πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής, πρέπει άμεσα να ξεκινήσει μια διαβούλευση για τη χάραξη, ώστε να διαμορφωθεί μια συνολική θέση και να μεταφερθεί αυτή στην εταιρία.
- Να συμπεριληφθεί στην μελέτη που θα υλοποιηθεί, η αποκατάσταση του υφιστάμενου δρόμου, ο οποίος χρησιμοποιείται ως κάθετος άξονας. Ο δρόμος πρέπει να δοθεί με διαφορετική χρήση στην πόλη. Αυτό απαιτεί μελέτη και στη συνέχεια χρηματοδότηση.
Τα πολλά και μεγάλα λόγια είναι φτώχια και στην παρούσα φάση αδιάφορα. Η περίπτωση θέλει άμεσες κινήσεις κι αποφάσεις ουσιαστικές.
Η κοινωνία έχει τη δυνατότητα να εκφραστεί για τη νέα χάραξη. Ας μην το στερήσουμε! Ας πάρουμε πρωτοβουλίες!

1 σχόλιο:

QANASIS είπε...

Πιστεύω ότι η νέα χάραξη πρέπει να γίνει από τον κάμπο (βλέπε Διδυμότειχο,Σουφλί κλπ), που είναι συντομότερη και οικονομικότερη. Δεν γίνεται το ένα σφάλμα (9χλμ,Χειμώνιο-Σάκκος), να διορθωθεί με νέο σφάλμα (12χλμ). Όσο για τα κονδύλια αποκατάστασης της υπάρχουσας παράκαμψης, να παρθούν από τη μη κατασκευή της άνω διάβασης Β.Κων/νου, αφού δε θα χρειαστεί όταν βγουν οι μπάρες.