Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ

Λίγο πριν φύγω, ευκαιρία να τα πούμε από κοντά. Πολλοί μου ζήτησαν να οργανώσουμε ένα πάρτι. Τελικά η καλύτερη λύση είναι να βρεθούμε όλοι μαζί στην παρουσίαση του πρώτου βιβλίου του godimitris.

Ετσι σας καλώ να βρεθούμε την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008 στις 6.45 το απόγευμα στην Ενωση Ανταποκριτών Ξένου Τύπου
στην οδό Ακαδημίας 23

(στο κέντρο της Αθήνας, απέναντι από την ΕΣΗΕΑ. Τέσσερα τετράγωνα από το κτίριο της Βουλής. Μπορείτε να έρθετε με το μετρό Σύνταγμα ή το μετρό Πανεπιστήμιο).
Εκεί θα παρουσιάσω το πρώτο βιβλίο της ταξιδιωτικής σειράς «Πάρε ένα σάκο κι έλα». Ένα βιβλίο αφιερωμένο στην Κούβα, με όσα ζήσαμε μαζί από αυτές τις ιστορίες και άλλες που θα εκδοθούν για πρώτη φορά.
Θα είναι χαρά μου και τιμή μου να τα πούμε εκεί. Φρόντισα να είναι απόγευμα σε μια μέρα που τα καταστήματα είναι κλειστά. Ετσι μην επικαλεστείτε ότι δεν μπορείτε να έρθετε…:)
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο 697 35 35 011 ή στείλτε mail μέσω του contact. http://www.godimitris.gr/contact.php
Αφού χρήματα δεν κατάφερα τελικά να μαζέψω για να εξασφαλίσω την επόμενη φάση του ταξιδιού μου, τουλάχιστον θα πάρω ενέργεια από εσάς. Η προσπάθεια αυτή θέλει ψυχή και η ψυχή δεν ξέρει από χρήματα, αλλά από εμψύχωση. Πολλοί μου προσφέρατε χρήματα. Ξέρετε ότι δεν τα δέχτηκα. Την έμπρακτη όμως συμπαράστασή σας σε αυτή την προσπάθεια θα την εκτιμήσω όσο όλο το χρυσάφι του κόσμου.
Σας περιμένω λοιπόν. Εσάς και τους φίλους σας. Αυτές οι τελευταίες μέρες είναι αφιερωμένες σε σας συνταξιδιώτες μου. Σύντομα θα λάβετε και απάντηση σε όσους δεν έχω απαντήσει μέχρι τώρα. Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε. Ο σάκος μου είναι σχεδόν έτοιμος.
Σας περιμένω. . . να συνεχίσουμε μαζί το ταξίδι. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: