Η αστική συγκοινωνία έχει ήδη κλείσει 3 μήνες λειτουργίας. Μήπως πρέπει κάποια στιγμή το ΚΤΕΛ σε συνεργασία με το δήμο να κάνει μια ενδιάμεση αξιολόγηση της λειτουργίας, ώστε να βελτιώσει κάποια επιμέρους θέματα που έχουν να κάνουν με την προβολή της, τα δρομολόγια, τις στάσεις, κτλ.
Η έναρξη λειτουργίας της αστικής συγκοινωνίας, έγινε λίγο πρόχειρα, καθώς θα έπρεπε να σχεδιαστεί με μεγαλύτερη προσοχή και ίσως περισσότερη διαβούλευση.
Επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, πρέπει να γίνονται πιο μελετημένα βήματα, ώστε να μην οδηγηθούμε σε λανθασμένα συμπεράσματα από κακές εκτιμήσεις που έχουμε κάνει.
6 σχόλια:
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ7Σ ΑΡΧΟΝΤΕΣ!!!!
ή ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ
ΑΡΧΟΝΤΑ!!!!!
Τον Αρχοντα τριών δει μεμνήσσθαι:
Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει!!
Δεύτερον ότι κατά νόμον άρχει!!
Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει!!!
Αγάθωνος.......
και Τέταρτον (δικό μου) ο νοών νοείτω και όποιος εχει τη μύγα μυγιάζεται
Είναι μερικές μέρες τώρα που αναρωτιέμαι κι εγώ ... τι θα μπορούσε άραγε να γίνει για να λειτουργήσει πραγματικά όλο αυτό που θέλαμε να ξεκινήσει στην πόλη μας ... και λέγεται αστική συγκοινωνία.
Συμφωνώ με τον πιλοτικό του χαρακτήρα αλλά ... είναι κάτι που τρέχει, που λειτουργεί, που το έχουμε στα χέρια μας! Πραγματικά θα ήθελα να λειτουργήσει άρτια, να εξυπηρετεί τον κόσμο, να μάθει ο κόσμος να το χρησιμοποιεί και να το εντάξει σταδιακά στις μετακινήσεις του. Δεν είμαστε εξοικειωμένοι, όπως και να το δούμε και .... σίγουρα θέλουμε ένα σπρωξιματάκι ... να μπούμε στα λεωφορεία να τα δοκιμάσουμε, να μάθουμε τις διαδρομές και τα θετικά που ίσως μας προσφέρει η αστική συγκοινωνία.
Πιστεύω ότι σ' αυτό ίσως χρειαζόταν η συμβουλή και συμβολή κάποιον ειδικών ή κάποιων αρμοδίων σε περιοχές που πρόσφατα έχουν εντάξει την αστική συγκοινωνία στην πόλη τους.
Σίγουρα πιστεύω ότι μια κίνηση προβολής και ενημέρωσης παράλληλα με την ίδια συμμετοχή των δημοτών, και αν είναι δυνατό ίσως και δωρεάν για ένα διάστημα γνωριμίας ... θα ήταν χρήσιμη.
Ίσως το ΚΤΕΛ και ο Δήμος από κοινού μπορούν να οργανώσουν κάποιες συναντήσεις με φορείς και συλλόγους που θα προωθούσαν την ιδέα και θα ωθούσαν με κίνητρο τους δημότες και κυρίως των απομακρυσμένων του κέντρου περιοχών ... απλά να δοκιμάσουν, ή να χρησιμοποιήσουν την αστική συγκοινωνία. Κάποιες μαζικές κινήσεις των συλλόγων προς επιθυμητούς προορισμούς επίσκεψης κατά τη διάρκεια των δρομολογίων και με χαμηλό αντίτιμο θα έβαζαν τους δημότες να μπουν στη λογική της χρήσης της αστικής συγκοινωνίας συμπληρωματικά με οποιοδήποτε άλλο μέσο χρησιμοποιούσαν μέχρι τώρα.
Ίσως κάποιες Κυριακές ο Δήμος να προτείνει, να οργανώσει και να προσφέρει μέσω της αστικής συγκοινωνίας κάποιες ενδεδειγμένες διαδρομές ή κάποιες εκδρομές για τα παιδιά και τους γονείς τους μαζί με παράλληλες επισκέψεις σε σημεία του Δήμου και των Δημοτικών Διαμερισμάτων που καλύπτουν τα δρομολόγια και όχι μόνο.
Δεν ξέρω αν υπάρχει η δυνατότητα και καλύπτονται όλα αυτά βάσει της νομοθεσίας που συνοδεύει την αστική συγκοινωνία, αλλά πιστεύω ότι μια πραγματική ματιά με ενδιαφέρον προς αυτή την κατεύθυνση θα ευαισθητοποιήσει τους πολίτες που ακόμα βλέπουν την αστική συγκοινωνία να υπάρχει δίπλα τους, αλλά να 'ναι τόσο ξένη! Πραγματικά χρειάζεται να δουλέψουμε πάνω σε αυτό για να το εκτιμήσουμε όλοι, να το αναγνωρίσουμε και να το κάνουμε να λειτουργεί για μας όπως σε εμάς χρειάζεται να λειτουργήσει και αυτό δεν θα το μάθουμε αν δεν πειραματιστούμε όλοι μαζί, δημότες, Δήμος, ΚΤΕΛ και όσοι αρμόδιοι εμπλέκονται και έχουν συμβάλει στη δημιουργία της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη μας.
με δυο λόγια ,,δεν ειναι απαραίτητη
και ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!!!!τα ΤΑΞΙ καλύπτουν τις αναγκες της πόλης...όσο για τα χωριά ,,υπάρχει θέμα!!!το εχω ξαναπεί ,,,να θεωρουνται και επιδοτηθούν τα δρομολογια του ΚΤΕΛ ως ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ,οταν τα λεωφορεία μπαίνουν και βγαίνουν στα ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΑΣΤΡΙΑΚΟΥ ΔΗΜΟΥ.
Δεν αποκλείεται να καταλήξει η όλη διαδικασία και σ' αυτό το συμπέρασμα ... είναι εν δυνάμει αποτέλεσμα και αυτό της δοκιμαστικής περιόδου εφαρμογής της αστικής συγκοινωνίας. Επίσης νομίζω ότι οι παρατηρήσεις σου «Ανώνυμε» είναι άξιες επεξεργασίας και συνυπολογισμού. Είναι όμως κάτι που αυτή τη στιγμή υπάρχει και δεν είναι απλό να ακυρώνεται και να ξαναδημιουργείται. Ας γίνουν λοιπόν οι προσπάθειες και ας δοθούν τα κίνητρα που θα μπορούσαν να συνοδεύουν αυτό το εγχείρημα και ας είμαστε όλοι θετικά προετοιμασμένοι για το οποιοδήποτε αποτέλεσμα στο οποίο αποδεδειγμένα θα προκύψει.
Αγαπητή Alkioni
δυστυχώς αυτό μας εφαγε στην χώρα μας ,,,ας το κάνουμε και βλέπουμε..
δίχως προγράμματα,διχως μελέτες,επειδή κάποιος σκέφτηκε κάτι!!!!Ετσι για να λέμε,,,,επι των ημερών (μου) του τάδε....
Τώρα το ΚΤΕΛ παίρνει κάποια χρήματα και δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ!!
Αλήθεια μας είπε κανένας πόσο στοιχίζει όλο αυτο το εγχείρημα??απο όσο γνωρίζω το ΚΤΕΛ παίρνει απο τον ΔΗΜΟ το 80% του κόστους και το άλλο 20% υποτίθεται οτι θα τα βγάζει απο τα εισιτήρια!!
υπάρχει και η παροιμία --χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει--
Διαβάζω σε άλλο τοπικό Blog ,ότι στο Δήμο του Διδυμοτείχου η Αστική Συγκοινωνία επεκτείνεται και στα Δημοτικά Διαμερίσματα (Χωριά).
Στον δικό μας τον Δήμο (Ορεστιάδα)
γιατί τα Δ.Δ. (Χωριά) έμειναν έξω απο το πρόγραμμα??????????????επίσης αναφέρει το χρόνο και το κόστος του προγράμματος!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου