Τετάρτη, 28 Μαΐου 2008

Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας 27/5/2008

Σημείο 1
Είναι αστείο να επικαλείται ο Δήμαρχος «τις πολλές βροχές», για την άθλια εικόνα που παρουσιάζει η πόλη με τα χόρτα που έχουν κάνει την πόλη να φαίνεται σαν ζούγκλα. Τότε προτείνω να οργανώσουμε ομαδικές προσευχές και λιτανείες για να κάνουμε επίκληση, ώστε να μη βρέξει άλλο και μεγαλώσουν τα χόρτα. «Οφις πάρτι», χαρακτήρισε ένας συνάδελφος την κατάσταση αυτή, καθώς τα φίδια έχουν γίνει πια «οικόσιτα», έχουν στήσει πάρτυ και κάνουν παρέλαση στους δρόμους της πόλης. Το κράτος έχει δημιουργήσει θεσμούς που έχουμε υποχρέωση να λειτουργούμε. Αυτό χαρακτηρίζει μια ευνοούμενη πολιτεία. Αν είναι δυνατόν να πάρει ο καθένας μας από ένα δρεπάνι να κόβει τα χόρτα στους κοινόχρηστους χώρους ή μια τσάπα και μια τσουγκράνα για να περιποιείται το κοινόχρηστο πράσινο.
Σημείο 2
Για το ζήτημα των κόμβων της Ορεστιάδας του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού, ο δήμαρχος επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την πολιτική του ανικανότητα. Αυτή τη φορά όμως με τη στάση του, άφησε έκθετους και τους παρόντες βουλευτές και το Νομάρχη που βρισκόταν στο Διευρυμένο Δημοτικό Συμβούλιο, καθώς δεν απάντησε στην ερώτηση αν συνεργάστηκε μαζί τους για να γίνει η συνάντηση της επιτροπής με την ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ. Κράτησε τη γνωστή στάση του, αποποίηση ευθυνών από οτιδήποτε συμβαίνει σ’ αυτή την πόλη. Θυμίζω ξανά ότι ο κ. Μουζάς ήταν δημοτικός σύμβουλος την περίοδο 1994-1998, νομαρχιακός σύμβουλος την περίοδο 1998-2002 και επικεφαλής της παράταξης μειοψηφίας στο νομαρχιακό συμβούλιο την περίοδο 2002-2006. Αλλά όπως πάντα, ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ήταν άλαλος.
Σημείο 3
Αντί να υποστηρίξει το Πανεπιστήμιο με πράξεις κι έργα, κι όχι στα λόγια όπως επιμελώς συνηθίζει ο Δήμαρχος, υιοθέτησε τώρα μια καινούργια στάση. Άρχισε να κατηγορεί το Πανεπιστήμιο, γιατί δεν τρέχουν οι λειτουργοί του να τον βρουν και να τον βοηθήσουν. Φανταστείτε που φτάσαμε!!! Έλεος!!! Όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια.
Σημείο 4
Ευτυχώς που και κάποιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας, έχουν το πολιτικό σθένος να αντιδράσουν και να καταψηφίσουν θέματα στα οποία διατηρούν διαφωνίες. Παρόλο που έσπευσε ο Δήμαρχος να τους μαλώσει για τη στάση τους λέγοντας ότι παραλογίζονται, αυτοί κράτησαν την ψυχραιμία τους και διατήρησαν την αρνητική στάση τους μέχρι το τέλος. Ο δημοτικός σύμβουλος έχει την υποχρέωση να ψηφίζει αμερόληπτα και όπως επιβάλλει η συνείδησή του. Είναι και καθήκον και υποχρέωσή του. Δυστυχώς όμως για το δήμαρχο αυτή η διαφωνία είναι κατακριτέα, όταν αυτός δε συμφωνεί με τα επιχειρήματα. Ευτυχώς που δεν είπε ότι υπήρχε δόλος για την επιλογή τους. Πάντως ήταν μεγάλη η ήττα του Δημάρχου και τώρα «το φυσάει και δεν κρυώνει».
Σημείο 5
Στα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου δεν αρκεί να κάνουμε μια χρηστή διαχείριση των πόρων. Αυτό το κάνει κι ένας υπηρεσιακός παράγοντας. Το θέμα είναι να δείξουμε τη διαφορά μας, υιοθετώντας δράσεις δημιουργικές, καινοτόμες και επωφελείς για την πόλη και τους κατοίκους της. Αυτό μας ξεχωρίζει και δίνει τη δυνατότητα να αφήσουμε το πολιτικό μας στίγμα.
Σημείο 6
Άρχισαν λοιπόν τα ρουσφέτια σε παράγοντες και ψηφοφόρους. Αυτό φανερώνει η επιλογή να εξυπηρετήσουμε με χρήματα του δήμου (μιας και υπάρχει πακτωλός χρημάτων), δημότες ημετέρους, για να κερδίσουμε ή να διατηρήσουμε την εύνοιά τους. Είναι προκλητικός ο τρόπος που αυτά περνάνε στο Δημοτικό Συμβούλιο κι όταν τίθενται ερωτήσεις, να απαντώνται με χλευασμό. Αυτά για να ξέρετε πως λειτουργεί το «Ορεστιάδα εν τάξει».
Σημείο 7
Άχνα δεν έβγαλε ο Δήμαρχος στη Γενική Συνέλευση της ΤΕΔΚ του Νομού Έβρου. Ο Δήμαρχος του δεύτερου τη τάξη Δήμου του Νομού, δεν είχε να πει τίποτα. Δεν κατέθεσε καμιά άποψη για το θέμα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης του κράτους. Όλοι οι εκπρόσωποι των Δήμων του Νομού Έβρου, δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι είχαν κάτι να πουν, εκτός από το δήμαρχο Ορεστιάδας. Έσπευσε στο Δημοτικό Συμβούλιο λοιπόν να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, λέγοντας ότι συμφωνούσε με την εισήγηση της συνέλευσης, η οποία προέρχονταν από το Ι.Τ.Α. γι’ αυτό το λόγο και δε μίλησε. Κρίμα!!!
Σημείο 8
Ο τρόπος που επιλέγει ο Δήμαρχος να συμπεριφέρεται απέναντί μου, μιλώντας με υποτιμητικό τρόπο και μην απαντώντας στις ερωτήσεις που του θέτω, εμένα μου φανερώνει ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. Όποιος έχει κότσια μιλάει, με πολιτικό λόγο και με επιχειρήματα. Ο δήμαρχος όμως ράβει το στόμα του και δεν απαντάει, ενώ χασκογελάει ειρωνικά όταν δεν τον βλέπουν οι κάμερες των τηλεοράσεων για να δείξει ότι με κορόιδεψε που δεν απάντησε. Πρέπει να υπενθυμίσω ότι είμαστε σε χώρο παραγωγής πολιτικής, στο Δημοτικό Συμβούλιο κι όχι σε παιδική χαρά.

Τρίτη, 27 Μαΐου 2008

Διοικητική μεταρρύθμιση. Πολιτική σκοπιμότητα ή εθνική επιταγή.

Η Ελλάδα εξακολουθεί να είναι, ακόμη και μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 27 χωρών, το πιο συγκεντρωτικό κράτος. Μετά από 3 Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης, μετά από τόσες διακηρύξεις για περιφερειακή ανάπτυξη και ανασυγκρότηση, δυστυχώς η χώρα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα συνοχής και μαρασμού της υπαίθρου.
Είναι γεγονός πια ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Αυτό το συγκεντρωτικό κράτος δεν έχει μέλλον. Είναι πια ώριμες οι συνθήκες, πολιτικά και κοινωνικά, για την οριστική διαμόρφωση ενός νέου πολιτικού και διοικητικού συστήματος. Είναι προς το συμφέρον της χώρας και των πολιτών.
Η διοικητική μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει από πάνω προς τα κάτω.
Απαιτείται ένα κράτος μικρότερο, ευέλικτο με επιτελικό ρόλο. Ένα κράτος με λιγότερα Υπουργεία και λιγότερους κρατικούς φορείς. Φορείς οι οποίοι θα ασκούν ελεγκτικό και εποπτικό ρόλο, για την ορθή λειτουργία των θεσμών.
Είναι επίσης επιτακτική η ανάγκη για δύο βαθμούς Αυτοδιοίκησης. Την αιρετή Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση και την αιρετή Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Περιφέρεια με εκλεγμένο Περιφερειάρχη και Περιφερειακό Συμβούλιο, που θα προγραμματίζει περιφερειακές και αναπτυξιακές πολιτικές, με οικονομική αυτοτέλεια, για να μπορεί και να αποφασίζει και να υλοποιεί. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο οι Νομαρχίες θα αποτελούν τον αποκεντρωμένο θεσμό της Περιφέρειας με διοικητικό ρόλο.
Δήμο, ισχυρό, βιώσιμο, με οικονομική αυτοτέλεια και ανταγωνιστικό. Αυτό απαιτεί σε πολλές των περιπτώσεων, συνενώσεις σε ήδη υπάρχοντες δήμους. Όχι αυθαίρετα και πρόχειρα. Με κριτήρια αυστηρά και αντικειμενικά. Δεν είναι απαραίτητα ένας μεγάλος δήμος πιο ισχυρός από ένα μικρότερο. Η μεταρρύθμιση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση απαιτεί προσεκτική προετοιμασία. Δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός η συνένωση των δήμων, αν δεν ικανοποιούνται συγκεκριμένα κριτήρια που θα τεθούν. Ούτε πρέπει η συνένωση να εξυπηρετεί κομματικούς σκοπούς ή μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Η ιδιομορφία της χώρας μας, επιβάλλει την ικανοποίηση αρκετών κριτηρίων, πριν γίνουν τα επόμενα βήματα.
Ο αποσαφηνισμός του πεδίου άσκησης των αρμοδιοτήτων από κάθε επίπεδο εξουσίας, η ορθολογική κατανομή των πόρων για την άσκηση των αρμοδιοτήτων, η εξασφάλιση της πολιτικής και κοινωνικής συναίνεσης, είναι στοιχεία που μπορούν να προδικάσουν ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα.
Ένα σημαντικό στοιχείο το οποίο θα συμβάλλει στην νέα διοικητική μεταρρύθμιση, είναι η παράλληλη υλοποίηση του Εθνικού Χωροταξικού Σχεδιασμού της Ελληνικής Επικράτειας. Είναι μια συζήτηση που έχει ανοίξει από το ΥΠΕΧΩΔΕ και απαιτείται να προχωρήσει παράλληλα με τη νέα χάραξη την περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς πολλά στοιχεία και πολλές ενότητες χωρικές, αναπτυξιακές, κτλ θα καθοριστούν με την υλοποίηση του Εθνικού Χωροταξικού Σχεδίου, στο οποίο βέβαια πρέπει να έχουν λόγο οι υπάρχοντες θεσμικοί φορείς. Δεν πρέπει να αποφασιστεί και να εφαρμοστεί από το κράτος, δίχως να κατατεθούν απόψεις από τους αποκεντρωμένους φορείς (σημερινούς δήμους και νομαρχίες, παραγωγικούς φορείς).
Σε κάθε περίπτωση όμως, η διοικητική μεταρρύθμιση δε θα έχει καμιά πιθανότητα επιτυχίας, χωρίς την προηγούμενη εξασφάλιση οικονομικών πόρων. Πολιτική χωρίς χρήματα δε γίνεται.
Είναι κρίμα η Ελλάδα να χάσει αυτή την ευκαιρία για ανασυγκρότηση του διοικητικού συστήματος και της χώρας γενικότερα. Οι συνθήκες είναι πιο ώριμες από ποτέ. Οι προγραμματικές δεσμεύσεις της πλειοψηφίας των πολιτικών κομμάτων, αποδεικνύουν ότι πολιτική βούληση υπάρχει. Αν οι πολιτικές δυνάμεις προχωρήσουν σε ρήξεις με τοπικά μικροσυμφέροντα και με προκαταλήψεις, τότε θα δούμε τον πραγματικό ρόλο του κράτους, ως επιτελικού φορέα και τον ουσιαστικό ρόλο της αυτοδιοίκησης ως φορέα εφαρμογής αναπτυξιακών πολιτικών.

Κυριακή, 25 Μαΐου 2008

Διοικητική Μεταρρύθμιση

Εδώ και καιρό έχει ξεκινήσει μια μεγάλη συζήτηση για τη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας. Η κυβέρνηση δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της, αλλά είναι γνωστό ότι θέλει να το κάνει, το ΠΑΣΟΚ το είχε στο προεκλογικό του πρόγραμμα οπότε κι αυτό είναι σύμφωνο. Και τα άλλα κόματα επίσης δεν έχουν σοβαρές αντιρρήσεις πάνω σ' αυτό το ζήτημα.
Η ΚΕΔΚΕ ενεργώντας με σύνεση και προνοητικότητα, παράγγειλε μια μελέτη από το ΙΤΑ που είχε ως θέμα μια νέα διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας.
Η μελέτη είναι καλή και εμπεριστατωμένη. Είναι καλή, διότι ασχολείται με τη διοικητική μεραρρύθμιση, σ' όλα τα επίπεδα εξουσίας. Από την κεντρική εξουσία, την περιφερειακή αυτοδιοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση.
Είναι σημαντικό η ΚΕΔΚΕ στην διεκδίκησή της να έχει ως στόχο, η διοικητική μεταρρύθμιση να ξεκινήσει πρώτα από την κεντρική εξουσία και μετά να πάει προς τα κάτω. Και φυσικά οτιδήποτε αποφασιστεί να συνοδεύεται από τους ανάλογους πόρους. Πολιτική δίχως χρήματα δε γίνεται. Αλλιώς είναι άσκοπος χρόνος.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που πρέπει να πάρει υπόψη του μια διοικητική μεταρρύθμιση, είναι να γίνει παράλληλα με το συνολικό χωροταξικό σχέδιο της ελληνικής επικράτειας. Η συζήτηση ήδη έχει ανοίξει από το ΥΠΕΧΩΔΕ και τον κ. Σουφλιά. Το χωροταξικό μπορεί ν' αποτελέσει σημαντικό στοιχείο της επερχόμενης διοικητικής μεταρρύθμισης.

Τετάρτη, 21 Μαΐου 2008

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Η ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΜΜΕΝΗ


Είναι πρωτοφανές αυτό που συμβαίνει στην Ν. Ορεστιάδα. Έτος 2008 κι η πόλη μας ζει μεγάλες στιγμές. Σε λίγο θα μας φάνε τα φίδια. Τα πάρκα κι οι κοινόχρηστοι χώροι κοντεύουν να γίνουν ζούγκλα.
Πλήρης εγκατάλειψη.
Δυστυχώς για την πόλη μας θα το υποστεί ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!
Ευχαριστώ το φίλο μου από το Θούριο για τη φωτογραφία που μου έστειλε.

Παρασκευή, 16 Μαΐου 2008

Παραχώρηση δωρεάν οικοπέδου στην Αστυνομική Διεύθυνση Ορεστιάδας

Το θέμα που απασχόλησε το Δημοτικό Συμβούλιο την Πέμπτη 15/5/2008, ήταν η δωρεά οικοπέδου στην Αστυνομική Διεύθυνση Ορεστιάδας για την ανέγερση νέου Αστυνομικού Μεγάρου.
Δεν τρέφω αυταπάτες για τίποτα. Ούτε περιμένω πια από τη σημερινή Δημοτική Αρχή, να πάρει πρωτοβουλίες για λύσεις σε ζητήματα της περιοχής.
Εδώ και δύο μήνες περίπου, δεν τηρείται καν η αυτονόητη διαδικασία που θα έπρεπε να ακολουθήσει η Δημοτική Αρχή, για να επιλυθεί το παραπάνω ζήτημα.
Ο νομοθέτης, σε ζητήματα παραχώρησης οικοπέδων από το Δήμο, προέβλεψε την αυξημένη πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο. Αυτόματα αυτό θα έπρεπε να οδηγεί την Συμπολίτευση, σε διαδικασίες συναίνεσης. Θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου να ξεκινήσουν διαδικασίες εσωτερικής διαβούλευσης με τις δημοτικές παρατάξεις, υπηρεσιακούς παράγοντες, την Αστυνομική Διεύθυνση Ορεστιάδας, τη Νομαρχία και τις υπηρεσίες της, ώστε να βρεθεί συναινετικά και μετά από μεγάλη συζήτηση, ένας χώρος στον οποίο να συμφωνούν αν όχι όλοι, τουλάχιστον οι περισσότεροι παράγοντες.
Βέβαια, η ίδια διαδικασία θα έπρεπε να ακολουθηθεί και στην περίπτωση της Πυροσβεστικής.
Το επιχείρημα που παρουσιάζει ο Δήμαρχος στην πρότασή του για παραχώρηση οικοπέδου στην περιοχή της Κλεισσούς (έναντι Νεκροταφείων), με πρόσχημα την ανάπτυξη της συγκεκριμένης υποβαθμισμένης περιοχής, μόνο απορία μπορεί να δημιουργήσει. Δυστυχώς οι αντιλήψεις του είδους πως, η ανάπτυξη και αναβάθμιση θα έρθει στην εν λόγω περιοχή, με την χωροθέτηση ενός τεράστιου δημόσιου κτιρίου, είναι απαρχαιωμένες.
Έκπληξη μεγάλη προκαλεί το γεγονός της επιμονής του Δημάρχου να δωθεί στην Αστυνομία, οικόπεδο της κυριότητας του Δήμου Ορεστιάδας. Ιδιαίτερα περίεργο γεγονός που δε στηρίζεται σε πολιτικά επιχειρήματα. Κι ενώ έχει ήδη διαφανεί η διάθεση της Νομαρχίας Έβρου να παραχωρήσει οικόπεδο, το οποίο μάλιστα ικανοποιεί την Αστυνομική Διεύθυνση.
Όλη αυτή η κουβέντα, κάνει σαφή πια την ανάγκη για ένα συνολικό χωροταξικό σχεδιασμό των δημοσίων κτιρίων της Ν. Ορεστιάδας. Δε μπορεί αποσπασματικά να συζητάμε και να αποφασίζουμε, χωρίς να αντιμετωπίζουμε συνολικά το ζήτημα της χωροθέτησης.

Δευτέρα, 12 Μαΐου 2008

Ανώνυμα Σχόλια

Δεν είναι σωστό και ταυτόχρονα είναι αντιδημοκρατικό, να γράφονται στα σχόλια, αναφορές για τρίτους ή κατηγορίες ή οτιδήποτε αφορά άλλα πρόσωπα, δίχως να δημοσιεύεται το ονοματεπώνυμο αυτού που τα γράφει, για να αναλαμβάνει και τις ευθύνες των γραπτών του. Είναι κάτι το οποίο δε θα αφήσω προσωπικά να συμβεί στο blog αυτό.
Θα ήθελα να ζητήσω την κατανόησή σας και να γίνει γνωστό πως δε θα ξαναδημοσιευτεί σχόλιο αναγνώστη του blog, το οποίο θα αναφέρεται σε τρίτους (άσχετα αν κατηγορεί ή όχι) και φαίνεται ο σχολιαστής ως ανώνυμος. Δυστυχώς, το σχόλιο του θα ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ.

Κυριακή, 11 Μαΐου 2008

ΕΣΠΑ 2007 - 2013

Το 4ο Κ.Π.Σ. ή ΕΣΠΑ 2007-2013 έχει ήδη ξεκινήσει τις προκηρύξεις του. Επιχειρησιακά, τομεακά και περιφερειακά προγράμματα, καθώς και κοινοτικές πρωτοβουλίες, θα αρχίσουν να αναζητούν έργα φορέων για να υλοποιηθούν, ώστε να υπάρχει απορρόφηση χρημάτων.
Εκτός αυτού βέβαια άφθονα ποσά από Εθνικά κονδύλια, θα διανεμηθούν ανά την επικράτεια.
Βέβαια, τα χρήματα αυτά δεν τα χαρίζει κανείς. Τα διεκδικείς. Για κάποια απ' αυτά χρειάζεται πολιτική παρέμβαση. Κάποια θα τα πάρει ένας φορέας, διότι τα έχει ανάγκη.
Τη συντριπτική όμως πλειοψηφία αυτών των χρημάτων, τα διεκδικείς μόνο όταν έχεις ετοιμότητα υλοποίησης έργων. Δηλαδή μελέτες έργων που έχεις αποφασίσει να κάνεις καθώς και διαδικασίες έγκρισης αυτών.
Σήμερα, τίποτα δεν είναι εύκολο ούτε κι έτοιμο. Απαιτεί οργάνωση, μεθοδικότητα, σχεδιασμό και γνώση. Απαιτεί βέβαια και χρήματα που πρέπει να επενδύσει κάποιος για να έχει ωριμότητα έργων.
Πάνω απ΄ όλα όμως απαιτεί πολιτική βούληση. Αυτή είναι προααπαιτούμενο για οτιδήποτε.

Τετάρτη, 7 Μαΐου 2008

Δημοτική Τηλεόραση συνέχεια...

Χαίρομαι που το θέμα που έβαλα για συζήτηση, προκάλεσε το ενδιαφέρον αρκετών αναγνωστών του blog, με συμμετοχή μάλιστα πολλών σχολίων.
Θα προσπαθήσω συνοπτικά να καταθέσω την άποψή μου και να απαντήσω σε μερικά ερωτήματα.
Καταρχήν, να δηλώσω ότι είμαι υπέρ της λειτουργίας της Δημοτικής Επιχείρησης Ραδιοτηλεόρασης. Πιστεύω ότι είμαστε ένας προνομιακός Δήμος που έχουμε την τύχη να διαθέτουμε ένα Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας. Με τα θετικά και τ' αρνητικά του.
Πιστεύω πραγματικά ότι αυτή η επιχείρηση μπορεί να προχωρήσει. Δεν έχω αυταπάτες ότι μπορεί να είναι κερδοφόρα, όμως με ελάχιστα και πιθανόν για κάποιες χρήσεις μηδενικά χρήματα από το Δήμο, μπορεί να λειτουργήσει. Αυτό βεβαίως απαιτεί σοβαρή οργάνωση και διαχείριση. Και φυσικά άνθρωπο στη διοίκηση που να έχει μεράκι και γνώση.
Οι επιλογές του Δημάρχου μέχρι τώρα, νομίζω ότι είναι προς τη λάθος κατεύθυνση. Πιστεύω ότι οδηγούν το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, με μαθηματική ακρίβεια, σε απαξίωση και κλείσιμο.
Έχετε δίκιο όσον αφορά στο πρόγραμμα ότι αυτή τη στιγμή είναι ανεπαρκές. Είναι αδιανόητο τοπική τηλεόραση να μη βασίζεται στο πρόγραμμά της σε τοπικά αθλητικά γεγονότα, σε τοπικές ενημερωτικές εκπομπές, σε συζητήσεις και ειδήσεις πραγματικές. Αλλά μην έχετε αυταπάτες. Το ψάρι πάντα απ' το κεφάλι βρωμάει. Αν η διοίκηση είναι σοβαρή και απαιτητική, τότε κι οι εργαζόμενοι θα αποδίδουν και θα είναι αποτελεσματικοί. Όταν η διοίκηση ενδιαφέρεται όχι για το τι πρέπει να γίνει αλλά το τι δεν πρέπει, αυτά θα είναι τα οπτικά αποτελέσματα.
Τώρα μάλιστα που αποδυναμώνεται από ανθρώπινο δυναμικό, έχω απορία πως θα λειτουργήσει.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο για μένα είναι ότι ράδιο, τηλεόραση, έντυπο, internet (ιστοσελίδα δήμου) είναι για μένα ένα κομμάτι που αλληλοβοηθιέται.
Άρχισα να πιστεύω ότι η απαξίωση είναι μεθοδευμένη. Πέρα δηλαδή απ' την πολιτική ανικανότητα, η οποία υπάρχει, δυστυχώς εντοπίζεται στοχοποιημένη διάθεση υποβάθμισης του μέσου. Θα το δείξει η πορεία.
Είναι αλήθεια επίσης το γεγονός ότι διευθυντής ειδήσεων τηλεοπτικού σταθμού της περιοχής είναι σύμβουλος του δημάρχου. Το ακριβές κόστος δεν το γνωρίζω διότι δεν μας έχει ειπωθεί. Αυτό έχει λιγότερη σημασία από το ίδιο το γεγονός, το οποίο από μόνο του "μπάζει". Τα συμπεράσματα δικά σας...

Κυριακή, 4 Μαΐου 2008

Απαξίωση της Δημοτικής Επιχείρησης Ραδιοτηλεόρασης

Η κατάσταση λειτουργίας στην Επιχείρηση Ραδιοτηλεόρασης είναι απαράδεκτη. Επιχειρείται, είναι προφανές πια αυτό, η απόλυτη απαξίωση της επιχείρησης καθώς όχι μόνο δεν έγινε καμιά βελτίωση στο πρόγραμμά της ή στη διοικητική δομή της, αλλά απομακρύνονται 4 άτομα τα οποία μετατάσσονται στο Δήμο Ορεστιάδας.
Έτσι αρχίζει σιγά σιγά να υλοποιείται το περίφημο πρόγραμμα ανασυγκρότησης της επιχείρησης που είχε εξαγγείλει ο Δήμαρχος το Γενάρη. Πάντως, μέχρι τώρα αυτό που υλοποιείται είναι:
1. Η τηλεόραση μένει μόνο με έναν τεχνικό.
2. Χάνεται 1 άτομο που λειτουργούσε ως δημοσιογράφος - παρουσιαστής.
3. Μεταφέρεται το κόστος της μισθοδοσίας των υπαλλήλων στο Δήμο με τη διαφορά ότι προσαυξάνεται κατά 50% περίπου.
4. Οι υπάλληλοι συνεχίζουν να είναι απλήρωτοι.

Παρόλα αυτά το μεταρυθμιστικό πρόγραμμα προχωρά.
Εύγε! Εύγε! Κι εις ανώτερα!!!