Η τακτική του "μαλώματος" και των "απειλών" που προσπάθησε να δημιουργήσει ο δήμαρχος, δεν ωφελεί τους δημότες και φυσικά δεν καλλιεργεί κλίμα συμφιλίωσης και συνεργασίας με τους δημοτικούς συμβούλους.
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα και ιδιαίτερα αυτό της στάθμευσης, είναι κάτι που τουλάχιστον για μένα αποτελεί μια από τις προτεραιότητες που πρέπει να έχει ο δήμος.
Στη λύση θα συμβάλλει η δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης κάτω από την κεντρική πλατεία. Τους όρους όμως υλοποίησης του έργου, θα τους βάλει ο Δήμος Ορεστιάδας κι όχι ο υποψήφιος επενδυτής. Η πρόταση μου είναι:
Πρέπει να λάβουμε άμεσα κάποιες αποφάσεις για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο εμπορικό κέντρο και να επαναπροσδιορίσουμε την πολιτική στάσης-στάθμευσης σε συγκεκριμένα τμήματα των κεντρικών οδών.
Η μεγάλη χρονική διάρκεια εκμετάλευσης του υπογείου χώρου στάθμευσης, η δυνατότητα χρηματοδότησης κατά 50% από τον Αναπτυξιακό Νόμο, αποτελούν κριτήρια που καθιστούν την συγκεκριμένη επένδυση, αρκετά ελκυστική. Αυτό πρέπει να διαμορφώσει τις απαιτήσεις μας από τον επενδυτή, ώστε μαζί με την κατασκευή του υπόγειου parking να γίνει κι η κατασκευή της πλατείας, χωρίς όμως την υπέργεια εκμετάλευσή της (ενοικίαση χώρων, κτλ). Πρέπει ο υπόγειος χώρος στάθμευσης κι η κεντρική πλατεία να μην μείνουν ασύνδετα. Αποτελεί μια ευκαιρία, μέσω ΣΔΙΤ, χωρίς κόστος για το δήμο, αφού αυτό θα μετακυλιστεί στους τελικούς χρήστες (σταθμευόμενους), να γίνει και η κατασκευή της πλατείας και να λυθεί το πρόβλημα της στάθμευσης.
Τέλος, πρέπει να γίνουν σαφείς οι δεσμεύσεις που θα αναλάβει ο δήμος Ορεστιάδας, στην πολιτική στάσης-στάθμευσης στο εμπορικό κέντρο, κατά τη φάση λειτουργίας, ώστε να μη βρεθούν οι δημότες προ εκπλήξεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου