Σύμφωνα με εγκύκλιο που απέστειλε στις 29 Δεκεμβρίου 2010 ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, Υ.Α. Αρ. Πρωτ. 74445/29-12-2010, κάθε δήμαρχος στους νέους καλλικρατικούς δήμους της χώρας, θα έπρεπε να προχωρήσει έως την 3-1-2011, σε σύσταση επιτροπής απογραφής των υπό συνένωση δήμων.
Η συγκεκριμένη επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν εκτός από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, 3 δημοτικοί σύμβουλοι (2 συμπολίτευσης και 1 αντιπολίτευσης), έχει συγκεκριμένη σύσταση και οριζόμενες αρμοδιότητες από την προαναφερόμενη απόφαση. Σκοπός της είναι, απογραφή και αποτίμηση των ιδιωτικών και κοινής χρήσεως περιουσιακών στοιχείων, των χρηματικών διαθεσίμων, των απαιτήσεων και υποχρεώσεων των δήμων, θα πραγματοποιηθεί σε 4 φάσεις και θα ολοκληρωθεί έως την 28 Φεβρουαρίου 2011.
α΄ Φάση έως την 3-1-2011.
β΄ Φάση έως την 10-1-2011
γ΄ Φάση έως την 31-1-2011.
δ΄ Φάση έως την 28-2-2011.
Η Επιτροπή Απογραφής ολοκληρώνει το έργο της έως την 28-2-2011 και παραδίδει αντίγραφο της έκθεσης απογραφής στο δήμαρχο και στον πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου. Ο πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής συγκαλεί την επιτροπή αμέσως και εντός της προβλεπόμενης από την κείμενη νομοθεσία προθεσμίας. Η Οικονομική Επιτροπή αποφασίζει για την καταχώρηση της απογραφής έναρξης στο βιβλίο απογραφών και ισολογισμών του δήμου, καθώς και για τον ορισμό ορκωτού ελεγκτή- λογιστή και του αναπληρωτή του, για τον έλεγχο της απογραφής έναρξης. Μετά την έκδοση του πιστοποιητικού ελέγχου της έκθεσης απογραφής από τον ορκωτό ελεγκτή- λογιστή, συγκαλείται εντός 10 ημερών και όχι αργότερα από την 31η Μαρτίου 2011, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία το δημοτικό συμβούλιο για να συζητήσει σε ειδική για το σκοπό αυτό συνεδρίαση την «Απογραφή περιουσίας Δήμου – Ισολογισμός Έναρξης 01-01-2011» και να αποφασίσει για την έγκριση αυτής. Στη συνεδρίαση αυτή καλείται ο ορκωτός ελεγκτής-λογιστής, που εξέδωσε το σχετικό πιστοποιητικό και η Επιτροπή Απογραφής, για να δώσουν τις απαραίτητες πληροφορίες – διευκρινήσεις επί του θέματος αυτού. Ο ισολογισμός έναρξης και η σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου αναρτώνται στο δικτυακό τόπο του δήμου και δημοσιεύονται σε μία τοπική εφημερίδα.
Όπως γίνεται κατανοητό, η όλη διαδικασία είναι σημαντική για όλους τους Δήμους της χώρας καθώς μέσα απ’ αυτή θα μάθουμε την οικονομική κατάσταση των νέων θεσμών και με βάση αυτή θα ασκηθεί και η οικονομική πολιτική.
Στο δήμο Ορεστιάδας, μέχρι σήμερα Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011, δεν έχει οριστεί η παραπάνω επιτροπή απογραφής από το δήμαρχο, πράγμα που συνιστά σοβαρή παράλειψη και φανερή αδιαφορία για την ορθή λειτουργία του νέου δήμου.
2 σχόλια:
χαχα σου κλεισε το στομα ο δημαρχος! ανεβασετην αποφαση για την επιτροπη με ημερομηνια 3/1/11 10 μερες μετα. μας δουλευουν κανονικοτατα
Me ti protokollo? Diko mas to karpouzi - diko mas to maxairi. Ta mageiremata sto dimo, den einai kati kainourio.
"Enas ypallilos pou gnorizei"
Δημοσίευση σχολίου