Κυριακή, 28 Ιουνίου 2009

Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας 24-6-2009 (Γ' μέρος)

Για το ζήτημα της τροποποίησης των όρων δόμησης στο οικόπεδο του Συλλόγου Καραγαστιανών-Αδριανουπολιτών, θα ήθελα να δηλώσω ότι, μακάρι να υπάρχουν πρωτοβουλίες για δημιουργία σημαντικών γεγονότων στην περιοχή κι από πολλούς άλλους φορείς, για να ξαναχρειαστεί να κάνει το Δημοτικό Συμβούλιο την υπέρβαση και να εκφράσει θετική πολιτική βούληση σε επιλογές οι οποίες από τεχνοκρατικής άποψης παρουσιάζουν κενά και θα είχαν αρνητική εισήγηση.
Στο ζήτημα των παραδοτέων της Α' φάσης για την ίδρυση υπογείου πάρκινγκ κάτω από την κεντρική πλατεία της Ν. Ορεστιάδας, ήταν ξεκάθαρο ότι υπήρχε πολιτικό έλλειμα.
Ήταν το δημοκρατικό έλλειμα για την απόφαση τροποποίησης της μελέτης, αφού απαξιώθηκε το ανώτατο θεσμικό όργανο του δήμου, το δημοτικό συμβούλιο.
Ήταν επίσης η αδυναμία υποστήριξης του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο, γι' αυτό επιστρατεύτηκε ο ίδιος το εργολάβος για να το υποστηρίξει.
Δυστυχώς, όμως κάποια πράγματα πρέπει επιτέλους να προχωράνε, αφού όμως καταγράφονται οι τεράστιες αδυναμίες της δημοτικής αρχής.
Το άλλοθι για τις πολιτικές αδυναμίες του ο δήμαρχος ας το ψάξει αλλού. Ας αναδιατάξει τις δυνάμεις του, όσες του έχουν απομείνει κι ας αποφασίσει επιτέλους να δουλέψει για το καλό του δήμου και των δημοτών.
Στο θέμα των σφαγείων, φάνηκε ξεκάθαρα πόσο απροετοίμαστος ήταν κι ο δήμαρχος κι η δημοτική αρχή συνολικά. Δεν έγινε προσέγγιση του ζητήματος με όλα τα οικονομικά στοιχεία. Δεν έγινε ούτε καν έλεγχος για την ορθότητα των οικονομικών στοιχείων που αφορούν στα σφαγεία. Καθένας παρουσίαζε διαφορετικά στοιχεία. Δεν υπήρχε καμιά ενημέρωση προς τους δημοτικούς συμβούλους, ούτε καν για την πρόθεση αύξησης του τέλους χρήσης των δικαιωμάτων σφαγής. Τελικά, βρέθηκε μια συμβιβαστική λύση με αύξηση 30%, πολύ χαμηλότερη απο την έως 120% αύξηση που προτάθηκε. Δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη. Είναι μια προσέγγιση η οποία μπορεί να αξιολογηθεί μετά από εφαρμογή 6 μηνών.
Το ζήτημα ανέδειξε όμως ξεκάθαρα την αναγκαιότητα ίδρυσης νέου μεγάλου σύγχρονου σφαγείου, σύμφωνα με όλες τις τεχνικές προδιαγραφές που υποδεικνύοντια από τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με στόχο την πελατεία όλου του νομού και του νοτιοανατολικού τμήματος της Βουλγαρίας.
Ταυτόχρονα, η ίδρυσή του, μπορεί ν' αποτελέσει εφαλτήριο ανάπτυξης της κτηνοτροφίας στην ευρύτερη περιοχή του νομού Έβρου. Η περιοχή μας την έχει ανάγκη αυτή την ανάπτυξη. Σ' αυτήν βασίζεται.

Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας 24-6-2009 (Β' μέρος)

Η δημιουργία πίστα moto cross, η οποία θα παραχωρηθεί στο σύλλογο μοτοσυκλετιστών Ορεστιάδας για χρήση, στους χώρους οι οποίοι ήταν παλαιότερα σκουπιδότοποι και μετά από συνολική παρέμβαση αποκαταστάθηκαν, χαρακτησίστηκε ως εξαιρετική ιδέα από στελέχη της Περιφέρειας ΑΜΘ, που μάλιστα συνάδει με το πνεύμα και τη φιλοσοφία για την αποκατάσταση αυτών, αφού η παρέμβαση που προτείνεται είναι ήπιας μορφής.
Η πρόταση έχει 9 περίπου μήνες που κατατέθηκε, όμως δεν αναλήφθησαν ουσιαστικές πρωτοβουλίες για να προχωρήσει το θέμα.
Η ίδρυση των Τοπικών Κέντρων Αγροτικής Ανάπτυξης, είναι μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην ενίσχυση της πληροφόρησης και ενημέρωσης των αγροτών και την ενδυνάμωση της γεωργίας-κτηνοτροφίας.
Ο σχεδιασμός προέβλεπε τη δημιουργία τους στην έδρα των νομών. Επειδή ο νομός μας παρουσιάζει ιδιαιτερότητα, καθώς ο συντριπτικός αριθμός αγροτεμαχίων βρίσκεται στο βόρειο τμήμα του νομού το οποίο απέχει αρκετά χιλιόμετρα, θα πρέπει να αναληφθούν πρωτουβουλίες από τον Δήμαρχο Ορεστιάδας, σε συνεργασία με τους βουλευτές του νομού, για την ίδρυση παραρτήματος στην πόλη μας προς εξυπηρέτηση όλων των αγροτών του βορείου τμήματος.

Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας 24-6-2009 (Α' μέρος)

Το πρόβλημα με το νερό στη Ν. Ορεστιάδα δεν είναι αισθητικό, όπως κάποιοι ισχυρίζονται, αλλά "αντιαισθητικό". Έχουν κουράσει οι συνεχείς διαβεβαιώσεις για την καταλληλότητα του νερού και την μη επικινδυνότητά του.
Δυστυχώς, 10 χρόνια μετά τη δεύτερη χιλιετία, δεν καταφέραμε ούτε το αυτονόητο.
Εδώ οι επιστήμονες κοντεύουν ν' ανακαλύψουν νερό στον πλανήτη Άρη κι εμείς στην Ορεστιάδα ακόμη περιμένουμε το καλό και καθαρό νερό. Το οποίο βέβαια πληρώνουμε αδρά.
Η προτροπή του δημάρχου προς τους πολίτες, όταν αυτοί διαπιστώνουν ότι τρέχει από τη βρύση τους βρώμικο νερό, να αφήνουν τη βρύση ανοιχτή μέχρι να καθαρίσει, είναι κατανοητό ότι δημιουργεί ένα κόστος κατανάλωσης νερού μη οφειλόμενο στον πελάτη. Η χρήση εμφιαλωμένου νερού, κι αυτού "αμφιβόλου" ποιότητας και χαρακτηριστικών, επιβαρύνει οικονομικά ακόμη περισσότερο.
Πρέπει να παρθεί μια γενναία απόφαση από την επιχείρηση.
Εκτός από τη συνολική μείωση του τιμολογίου του νερού, να γίνει μια μείωση του λογαριασμού του 2ου τριμήνου προς όλους τους πολίτες, σε ένδειξη διάθεσης συμμετοχής της επιχείρησης στο κόστος κακής παροχής υπηρεσίας καθαρού νερού προς αυτούς.

Αμφισβητείται το δολάριο. Νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα ζητεί η Κίνα

Το αίτημα της για τη δημιουργία ενός νέου παγκόσμιου νομίσματος που θα αντικαταστήσει το δολάριο επανέλαβε την Παρασκευή η κεντρική τράπεζα της Κίνας.
«Για να αποφευχθούν οι ελλείψεις στο βασικό αποθεματικό νόμισμα, χρειάζεται να δημιουργηθεί ένα νέο νόμισμα, το οποίο δεν θα συνδέεται με τις οικονομίες των εκδότριων χωρών», αναφέρει η Λαϊκή (κεντρική) Τράπεζα της Κίνας στην ετήσια έκθεσή της για την οικονομία, που δόθηκε στη δημοσιότητα.
Ο διοικητής της τράπεζας, Ζου Ξιαοτσουάν, είχε ζητήσει τον περασμένο Μάρτιο τη δημιουργία ενός νέου αποθεματικού νομίσματος, το οποίο θα αντικαταστήσει το δολάριο.
Η Κίνα προτείνει να αναλάβει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο τη διαχείριση μέρους των συναλλαγματικών αποθεμάτων των κρατών-μελών του.
Την κυριαρχία του δολαρίου έχει αμφισβητήσει και η Ρωσία, με τον Ντμίτρι Μεντβέντεφ να προτείνει στις 5 Ιουνίου τη χρήση ενός μείγματος εθνικών νομισμάτων, προκειμένου να μειωθεί η εξάρτηση από το αμερικανικό νόμισμα.
Σύμφωνα με το ΔΝΤ, στα τέλη του 2008 σε δολάρια ήταν το 64% των παγκόσμιων συναλλαγματικών αποθεμάτων, έναντι 73% το 2001.
Τα κινεζικά συναλλαγματικά αποθέματα, ύψους 1,95 τρισ. δολαρίων, είναι τα υψηλότερα στον κόσμο. Οι κινεζικές επενδύσεις σε αμερικανικά κρατικά ομόλογα μειώθηκαν τον Απρίλιο κατά 4,4 στα 763,5 δισ. δολάρια. Πρόκειται για την πρώτη μείωση σε μηνιαία βάση από το Φεβρουάριο του 2008.

Αναδημοσίευση από:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1027376

Τρίτη, 23 Ιουνίου 2009

Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας

Την Τετάρτη 24-6-2009 και ώρα 17:00 θα πραγματοποιηθεί Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ορεστιάδας, με 34 θέματα στην ημερήσια διάταξη.

Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009

Εγκαίνια του Μουσείου Ακρόπολης


Από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009, λίγες μέρες πριν το Μουσείο Ακρόπολης υποδεχθεί το κοινό, ανοίγουν οι πύλες της ηλεκτρονικής του διεύθυνσης http://www.theacropolismuseum.gr/.
Η ιστοσελίδα συστήνει το Μουσείο στους επισκέπτες, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να περιηγηθούν στους χώρους, την ιστορία και τον τρόπο λειτουργίας του. Είναι ένας ηλεκτρονικός χάρτης, που διαγράφει ένα ταξίδι στη μοναδική πολιτιστική μας κληρονομιά, ξεδιπλώνοντας τη διαδρομή από την αρχαϊκή εποχή μέχρι σήμερα. Μια διαδρομή που δεν αφορά μόνο στα εκθέματα και την ιστορία μας, αλλά και στη σύγχρονη εικόνα του ελληνικού πολιτισμού, καθώς το Μουσείο της Ακρόπολης αποτελεί έναν από τους καλύτερους εκπροσώπους του.
Η περιήγηση γίνεται μέσα από έξι ενότητες, που δίνουν πληροφορίες για:
1.Τον τρόπο λειτουργίας του μουσείου (ωράριο, προσβασιμότητα, υποδομές, κλπ)
2.Τις συλλογές (εκθέματα, ιστορικά στοιχεία, κλπ)
3.Τα εκπαιδευτικά προγράμματα
4.Το Μουσείο (οργάνωση, ιστορία, κλπ)
5.Την προβολή του Μουσείου (ενημερωτικό και φωτογραφικό υλικό, γραφείο Τύπου, επικοινωνία)
6.Τα εισιτήρια
Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή, εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε ελληνικό Μουσείο το σύστημα του e-ticketing. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο επιτρέπει σε όλους, από οπουδήποτε στον κόσμο, να εξασφαλίσουν την είσοδό τους στο Μουσείο, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημέρα ακόμα και την ώρα της επίσκεψής τους. Η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή θα διευκολύνει το Μουσείο στη διαχείριση του ωραρίου των επισκεπτών και ταυτόχρονα θα αποσυμφορήσει ενδεχόμενες ουρές αναμονής στις εισόδους του.
Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, στις 11 π.μ., με την έναρξη δηλαδή της λειτουργίας της ιστοσελίδας, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αγοράσουν τα εισιτήριά τους (που ως γνωστόν κοστίζουν 1 Ευρώ) μέσω της υπηρεσίας e-ticketing. Για τις τρεις πρώτες ημέρες λειτουργίας του Μουσείου, δηλαδή την Κυριακή 21, τη Δευτέρα 22 και την Τρίτη 23 Ιουνίου 2009, οι επισκέψεις θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά με εισιτήριο αγορασμένο από την υπηρεσία e-ticketing, καθώς για αυτές τις ημέρες μόνο δεν θα πωλούνται εισιτήρια στα ταμεία του Μουσείου.
Τα εισιτήρια που θα διατεθούν για το συγκεκριμένο τριήμερο αφορούν σε τρεις χρονικές ζώνες (9π.μ., 11π.μ. και 6μ.μ.) ανά ημέρα, με μέγιστο αριθμό 250 επισκεπτών ανά χρονική ζώνη. Οι επισκέπτες των τριών αυτών πρώτων ημερών, θα έχουν την εξαιρετική ευκαιρία να περιηγηθούν το Μουσείο συνοδευόμενοι από τον Πρόεδρό του, καθηγητή κ. Δ. Παντερμαλή και την ομάδα αρχαιολόγων του Μουσείου.
Η ιστοσελίδα επιφυλάσσει και μια ακόμα έκπληξη:
Το Σάββατο, 20 Ιουνίου 2009, όλοι οι επισκέπτες της από οπουδήποτε στον κόσμο θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα εγκαίνια του Μουσείου μέσα από την απευθείας μετάδοση στο www.theacropolismuseum.gr.

Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2009

Αξιολόγηση αποτελέσματος Ευρωεκλογών

Οι Ευρωεκλογές τελείωσαν ομαλά και μάλλον δεν απασχόλησαν ιδιαίτερα τους Ευρωπαίους πολίτες, ακόμη κι αυτούς που είναι σε νέα κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Θα επιχειρήσω συνοπτικά να καταγράψω τα κύρια σημεία, αξιολογώντας τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών. Έτσι λοιπόν:
  1. Είναι η πρώτη νίκη του Γιώργου Παπανδρέου από τη στιγμή της ανάληψης της ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ.
  2. Η ποσοστιαία διαφορά (4.33%) των δύο κομμάτων είναι σημαντική.
  3. Το ποσοστό αποχής (47%) είναι το μεγαλύτερο που έχει παρατηρηθεί ως τώρα στη χώρα μας, όμως ίσως πρέπει να συνηθίσουμε πια σε ποσοστά αποχής αυτού του επιπέδου, άσχετα αν έχουμε εθνικές, ευρωεκλογές ή δημοτικές και νομαρχιακές.
  4. Οι πολίτες που απείχαν από την εκλογική διαδικασία προέρχονται από όλους τους πολιτικούς ή απολίτικους χώρους (προσωπική εκτίμηση).
  5. Το καθεστώς φόβου που υπάρχει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ελλάδα, από τον τεράστιο αριθμό των λαθρομεταναστών, αποτυπώθηκε με την άνοδο των ποσοστών των ακροδεξιών κομμάτων.
  6. Η ψήφος στα μικρά κόμματα, ήταν ένα ακόμη μήνυμα σε μια χαλαρή διαδικασία, όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνεται ο κόσμος, για να τιμωρηθούν όχι τα κόμματα αλλά οι πολιτικές και οι διεφθαρμένοι πολιτικοί.
  7. Οι πολίτες έκλεισαν το μάτι στο ΠΑΣΟΚ όμως απαίτησαν, πιο συγκεκριμένες κυβερνητικές προτάσεις και εξασφάλιση αποτροπής φαινομένων διαφθοράς όπως αυτά που παρατηρήθηκαν κατά τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ παλιότερα αλλά κι από τις κυβερνήσεις της Ν.Δ.
  8. Επειδή την πλειοψηφία στο Ευρωκοινοβούλιο κατέχουν αυτοί που είναι αντίθετοι στο Ευρωσύνταγμα και τις πολιτικές που προωθεί, είναι δυσοίωνο το μέλλον της Ε.Ε. Κινδυνεύουν να μην εφαρμοστούν οι δεσμεύσεις της συνθήκης της Λισαβώνας.
  9. Είναι εντελώς απαρχιωμένο το εκλογικό σύστημα και πρέπει επιτέλους να εκσυγχρονιστεί.

Τρίτη, 9 Ιουνίου 2009

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

Περιφέρεια Εβρου / Δήμος Ορεστιάδας

Ενσωμάτωση 100.00 %
Εγγεγραμμένοι 22,909
Ψήφισαν 12,203 53.27 %
Εγκυρα 11,816
Ακυρα 206 1.69 %
Λευκά 181 1.48 %


Κόμμα Αποτελέσματα 2009
Ποσοστό Ψήφοι
Νέα Δημοκρατία 42.12 % 4,977
ΠΑ.ΣΟ.Κ 33.89 % 4,005
ΛΑ.Ο.Σ 8.61 % 1,017
Κ.Κ.Ε. 3.39 % 401
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ 3.09 % 365
ΣΥ.ΡΙΖ.Α 2.43 % 287
Κόμμα Ελλήνων Κυνηγών 1.13 % 134
Οικολόγοι Ελλάδας 0.96 % 114
Πανελλήνιο Μακεδονικό
Μέτωπο 0.91 % 107
Δημ. Βεργής
ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 0.52 % 62
Χρυσή Αυγή 0.46 % 54
Δράση 0.40 % 47
Ελληνικό Κίνημα
Αμεσης Δημοκρατίας 0.40 % 47
ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ-ΛΕΝΙΝΙΣΤΙΚΟ
ΚΚΕ 0.29 % 34
Ενωση Κεντρώων 0.27 % 32
Αντικαπιταλιστική
Αριστερή Συνεργασία
(ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.) 0.22 % 26
Α.Σ.Κ.Ε. 0.20 % 24
Ελληνική Ενότητα 0.14 % 17
Εργατικό Επαναστικό
Κόμμα (ΕΕΚ Τροτσκιστές) 0.13 % 15
Κοινωνία 0.13 % 15
Κόμμα Φιλελευθέρων 0.09 % 11
φιλελεύθερη συμμαχία 0.08 % 10
Ευρωπαϊκή Ελεύθερη
Συμμαχία – Ουράνιο Τόξο 0.07 % 8
Ο.Α.Κ.Κ.Ε. Οργάνωση
για την Ανασυγκρότηση
του ΚΚΕ 0.06 % 7


Πηγή: www.ypes.gr

Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2009

1η Επιστημονική Διημερίδα: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ)

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος το Τμήμα Δασολογίας και Περιβάλλοντος του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με έδρα τη Νέα Ορεστιάδα, διοργανώνει την παρακάτω επιστημονική διημερίδα στην οποία μας προσκαλεί να παρευρεθούμε.


Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2009

Αλλαγές στον Κανονισμό Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων



Το 2006 άλλαξαν οι Κοινοτικές Κατευθυντήριες Γραµµές (ΚΚΓ) για τις κρατικές ενισχύσεις στον τοµέα της γεωργίας (2006/C 319/ΕΚ της 27.12.2006).
Αυτό είχε σαν αποτέλεσµα, µετά τη δηµοσίευσή τους στην Επίσηµη Εφηµερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Ελλάδα να υποχρεωθεί να τροποποιήσει τον Κανονισµό Κρατικών Οικονοµικών Ενισχύσεων, ο οποίος αποτελεί τη νοµική βάση όλων των προγραµµάτων ενισχύσεων που υποβάλλονται προς έγκριση στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Έτσι υποβλήθηκε από τον ΕΛΓΑ και εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο νέος Κανονισμός Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων, σύμφωνα με τις νέες κατευθύνσεις. Οι συγκεκριμένες αλλαγές κάνουν πιο δύσκολη την έγκριση των ενισχύσεων ΠΣΕΑ από την Ευρωπαϊκή Ένωση, κάτι που θα γίνει πιο «ορατό» το επόμενο χρονικό διάστημα.
Οι κυριότερες αλλαγές που επέρχονται με τις νέες ΚΚΓ είναι οι παρακάτω:

  1. Καθιερώνεται ένα κοινό κατώτατο όριο ζημιών, ίσο με το 30%, για όλες τις περιοχές, αντί να απαιτείται χαμηλότερο ποσοστό για τις ορεινές και μειονεκτικές περιοχές (για τις οποίες, με τις παλαιότερες ΚΚΓ, ίσχυε το 20%)
  2. Καθιερώνεται το ίδιο κατώτατο όριο ζημιών, ίσο με το 30%, για ζημιές στα μέσα παραγωγής -φυτικό κεφάλαιο- (με τις παλαιότερες ΚΚΓ ίσχυε 10% το πρώτο έτος και 30% συνολικά στο σύνολο των ετών που παρατηρείται μείωση της παραγωγής)
  3. Ζητείται η θέσπιση κανόνα που να επιβάλλει ορισμένες ζημιές να βαρύνουν πάντοτε το γεωργό, ώστε να υπάρχει κίνητρο για την ελαχιστοποίηση των ζημιών και παράλληλα να μην παρασύρονται οι γεωργοί στην ανάληψη αδικαιολόγητων κινδύνων. Το ποσοστό απαλλαγής ορίζεται σε 20% (δεν ίσχυε με τις παλαιότερες ΚΚΓ)
  4. Ζητείται να ενθαρρύνονται οι παραγωγοί να ασφαλίζονται (είχε προβλεφθεί από τον προηγούμενο Κανονισμό μας). Ειδικά από 01/01/2010 ζητείται οι εκμεταλλεύσεις να είναι ασφαλισμένες για τους στατιστικά συχνότερους κλιματικούς κινδύνους του σχετικού κράτους - μέλους.
  5. Η ακαθάριστη ένταση της ενίσχυσης με τις νέες ΚΚΓ δεν μπορεί να υπερβαίνει το 80% (90% σε περιοχές του άρθρου 36 του Κανονισμού 1698/2005 - με τις παλαιότερες ΚΚΓ ίσχυε έως 100%). Στον Κανονισμό υιοθετήθηκε το 80% για όλες τις περιοχές.
  6. Από 1/01/2011 η ενίσχυση για ζημιές που προκαλούνται από ξηρασία μπορεί να καταβάλλεται μόνο εφόσον εφαρμόζεται το άρθρο 9 της οδηγίας 2000/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου «για τη θέσπιση πλαισίου κοινοτικής δράσης στον τομέα πολιτικής των υδάτων» στον τομέα της γεωργίας.

Eντός του 2008 συντάχθηκαν από τον ΕΛΓΑ και κατατέθηκαν προς έγκριση στην Ε.Ε. τέσσερα προγράµµατα:

  • Tο ετήσιο πρόγραµµα ζηµιών στη γεωργία του έτους 2006 (για το οποίο όπως καθυστέρησε η υποβολή του λόγω της αλλαγής των ΚΚΓ και του Κανονισµού), το οποίο εγκρίθηκε όµως εντός 5 µηνών.
  • Tο ετήσιο πρόγραµµα ζηµιών στη γεωργία του έτους 2007 (το οποίο επίσης καθυστέρησε για τους ίδιους λόγους).
  • Το πρόγραµµα ζηµιών στη γεωργία του α' τριµήνου έτους 2008, το οποίο εγκρίθηκε στις 11 Μαΐου του 2009.
  • Το πρόγραµµα ζηµιών στο νοµό Έβρο από τις πληµµύρες του ποταµού, το οποίο εγκρίθηκε εντός 2µηνών.
Αντίστοιχα εντός του 2009 κατατέθηκαν από τον ΕΛΓΑ προς έγκριση στην Ε.Ε. δύο προγράµµατα:
  • Το πρόγραμμα που αφορά ζημιές από τις πυρκαγιές του 2008, το οποίο εγκρίθηκε.
  • Το πρόγραμμα για ζημιές που αφορούν την περίοδο από Απρίλιο του 2008 μέχρι Δεκέμβριο του 2008, που ακόμη δεν έχει εγκριθεί.

Αναδημοσίευση από: http://stavrospaisiadis.blogspot.com/

Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2009

Πορεία ζωής...

Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες,
οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα,
οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους.